* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Zachęcić do nauki języków obcych2008-10-02 15:31:13Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes. |
![]() |
Wszędobylski edutainment2008-07-08 11:56:27Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych. |
![]() |
Kolejna Edycja Internetowej Gry Giełdowej dla Studentów2009-11-30 15:12:30Dziś rusza kolejna edycja Internetowej Gry Giełdowej dla Studentów. Partnerem merytorycznym i sponsorem strategicznym konkursu już po raz piąty został Dom Maklerski BOŚ. Eksperci Biura przeprowadzą serię wykładów na temat inwestowania na największych uczelniach ekonomicznych w Polsce. Dla uczestników Gry DM BOŚ ufundował również atrakcyjne nagrody. Rejestracja uczestników na www.gra.parkiet.com potrwa od 30 listopada br. do 8 stycznia 2010 r. |
![]() |
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
|
Perfekcyjnie. Kropka.2010-02-01 10:35:18Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause. |
![]() |
Szkolenia kurs {Poznań, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.